Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne prodajalne v lasti podjetja Zastopstvo in prodaja, Henrik Homšak s.p., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Informacije o podjetju
Naziv: Zastopstvo in prodaja, Henrik Homšak s.p.
Naslov: Krulejeva ulica 2, 8290 Sevnica
Telefon: 041 555 270
E-naslov: info@vodni-filter.si | info@ionizirana-voda.net | info@reverzna-osmoza.si | info@ionizator-zraka.si
Matična številka: 3296890
ID za DDV: SI27991130 (podjetje je zavezanec za DDV)

Postopek naročanja
Uporabnik izbere želeni izdelek s klikom na gumb "V košarico". V košarici ima uporabnik možnost, da nadaljuje z nakupovanjem tako, da klikne na gumb "Nadaljuj z nakupovanjem" ali pa nadaljuje s postopkom naročanja s klikom na gumb "Na blagajno". V košarici ima uporabnik možnost, da izdelek odstrani iz košarice s klikom na "Odstrani izdelek". V primeru nadaljevanja postopka naročanja uporabnik izpolni potrebne podatke, izbere način dostave in plačila. Postopek naročanja zaključi s klikom na gumb "Oddaj naročilo". Na voljo je tudi direktno naročanje izdelka na spletnem mestu "OBRAZEC ZA NAROČILO" z izpolnitvijo potrebnih podatkov, izbere način dostave in plačila. Tudi v tem primeru se postopek zaključi s klikom na gumb "Oddaj naročilo". Ponudnik po prejemu naročila preveri zalogo želenega blaga in potrdi naročilo s sporočilom, poslanim na e-poštni naslov, ki ga je v spletni trgovini vpisal uporabnik. Če želenega blaga ni na zalogi ponudnik obvesti uporabnika o predvidenem dobavnem roku, hkrati pa ponudnik uporabniku ponudi možnost preklica naročila. Potrditev naročila ali obvestilo prejmete v roku nekaj ur, največ pa 24 ur po oddaji naročila.

Sklenitev pogodbe
Prodajna pogodba med ponudnikom kot prodajalcem in uporabnikom kot kupcem je sklenjena, ko ponudnik uporabniku (kupcu) potrdi naročilo s sporočilom, poslanim na e-poštni naslov, ki ga je v spletni trgovini vpisal uporabnik.

Cene
Na spletnem mestu navedene cene v EUR vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila po povzetju in plačilo z gotovino pri osebnem prevzemu. Za avansno plačilo po predračunu nudimo 3 % popusta.

Načini plačila
Plačilo po povzetju, plača se z gotovino, ob prevzemu. Pri tem načinu plačila vam Pošta Slovenije dodatno zaračuna provizijo, ki znaša 1,05 EUR za pakete v vrednosti do 98 EUR, za pakete vrednosti od 98 EUR do 501 EUR znaša provizija 1,07 % vrednosti paketa, za pakete vrednosti nad 501 EUR pa znaša provizija 5,36 EUR.
Plačilo po predračunu, z bančnim nakazilom na račun našega podjetja. Predračun vam pošljemo na vaš elektronski naslov.
Plačilo z gotovino pri osebnem prevzemu. Potrošnik mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora.

Dostava
Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije. Ta zagotavlja dobavo pošiljk v treh dneh od prevzema. Dostava oz. poštnina je brezplačna na območju Slovenije. Za tujino se obračuna poštnina, ki je od aktualne poštnine manjša za vrednost poštnine, ki bi sicer za nastala s pošiljanjem enakega paketa po Sloveniji. Pridržujemo si pravico izbrati drug način dostave, če to zahteva velikost, količina ali narava naročenega izdelka.

Garancija
Za izdelke velja po zakonu garancija 12 mesecev od datuma nakupa, dokazljivega z računom. Veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu. Garancija praviloma ne velja za potrošni material kot so baterije, pH elektrode, žarnice, varovalke idr. Garancijsko popravilo je potrebno opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Vse stroške dostave v garancijskem roku krije kupec. Garancija preneha veljati pri: neupoštevanju navodil za uporabo, popravilih, ki jih je opravila nepooblaščena oseba, vgraditvi neoriginalnih sestavnih delov izdelka, malomarnega ravnanja z izdelkom, poškodbe nastale zaradi mehanskih udarcev in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela...).

Odstop od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči pisno s pošto poslano na naš naslov ali z elektronsko pošto poslano na naš elektronski naslov. Potrošnik mora v 14 dneh od dneva sporočila, vrniti blago na naš naslov. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se prav tako šteje za obvestilo, da odstopa od pogodbe. Blago mora biti neuporabljeno, neporabljeno, v nespremenjeni količini, nepoškodovano in v originalni embalaži, zaščitna folija ne sme biti odstranjena. Priložena mora biti kopija računa. Možnost vračila ne velja za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam Potrošniku, ki je odstopil od pogodbe vrnemo kupnino v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 14 dni od vračila blaga. Vračilo kupnine se izvede na pravočasno posredovan TRR potrošnika. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije stroške vračila blaga.

Vračilo poškodovane pošiljke
V primeru, da ob prevzemu pošiljke opazite, da je blago ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, sprožite postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili). Poštni uslužbenec bo izpolnil Zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Nevročena pošiljka
Kadar vam poštar paketa ne more predati, vam v nabiralniku pusti obvestilo o prejeti pošiljki. Čas za prevzem paketa na pošti je 15 dni. Če iz kakršnega koli razloga obvestila o prejeti pošiljki nimate nas kontaktirajte, da vam posredujemo podatke s katerimi lahko prevzamete paket.

Izključitev odgovornosti
Ponudnik ne prevzema nobene za morebitno škodo, ki bi nastala uporabniku, če strežnik ali aplikacija povezana s spletno trgovino ni delovala, ni delovala pravilno ali ni bila dostopna. Ponudnik tudi ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi.

Varovanje podatkov
Vaše osebne podatke skrbno varujemo v skladu z veljavnimi predpisi. Podatki, pridobljeni ob naročilu blaga, bodo uporabljeni za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov ter ostale potrebne komunikacije. Občasno vam bomo pošiljali tudi naš informativni material in reklamna sporočila, v obliki e-novic, e-nasvetov ali SMS sporočil. V kolikor boste izrazili željo, da ne želite prejemati informativnih materialov in reklamnih sporočil, bomo to brezpogojno upoštevali.

Obvestilo o varovanju zasebnosti
V obvestilu o varovanju zasebnosti je razloženo, kako podjetje Zastopstvo in prodaja, Henrik Homšak s.p. ravna z osebnimi podatki, ki jih prejmemo prek spletnih mest s povezavo do tega obvestila o varovanju zasebnosti. Podjetje Zastopstvo in prodaja, Henrik Homšak s.p. je upravitelj podatkov za obdelavo osebnih podatkov v skladu z veljavno zakonodajo. Več o tem ...

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo, na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi
https://webgate.ec.europa.eu/
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pravno obvestilo
Spletno mesto in vsi podatki na njem; slike izdelkov, grafični in video elementi so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka in logotip sta v lasti podjetja Zastopstvo in prodaja, Henrik Homšak s.p.
Vodni filter, filter za vodo - pasica